dimarts, 22 de juliol del 2008

Ahoj! Bohuzel, nemluvim èesky :(

Això tan estrany q veieu al títol és txeeeec!! uuf... em temo molt que la cosa no serà fàcil... em sembla a mi que em relacionaré més amb els estudiants de la resi japonesos, americans o alemanys...

El títol vol dir: Hola! Desgraciadament, no parlo txec... i és ben cert, però, encara que no he trobat cursos on-line de txec, si que he trobat aquesta web, o blog o el q sigui amb molt de vocabulari que crec em serà moooolt útil...

Per si algú hi vol fer una ullada o preparar-se unes frases per quedar súper bé si fa alguna visita per allà amunt... http://stokrotka.unas.cz

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Petarda! nose que vols que et posi... xq jo lo que ve ser txec tp es k en sapiga molt, pero bueno... Espero que ens veiem algun dia de festa major i que em portis el meu regalet (Mario Kart de la Wii :p)

Un petonasss

ViLLe

Anònim ha dit...

Bones tramandota com va per aqui be tu trankila k ja coneixaras a molta gent en un peto cuidat

FRANCISCA