dissabte, 11 d’octubre del 2008

OOhh... la febre del micro...

Res de dir que això del micro és cosa d'en Maki, que és un pesat, que sempre està enganxat al micro, perquè és MENTIRAAA! a Can Farra d'enguany ha quedat més que comprovat que això de sentir-nos protagonistes ni que sigui per l'estona que dura una cançó ens agrada a tots!! que ningú se n'escapaa!

Cris... quina foto tan entranyable... m'encantaa!! ja tinc ganes de poder tornar-te a abraçar com ho faig aquí... encara que estic força lluny... us sento molt a prop, i sovint m'agradaria teletransportar-vos per una nit i sortir de festa aquí tots junts amb els meus nous "colegues", fer jocs d'aquests tan divertits que fem aquí i anar a algún "cuxitril" dels que hiha per aquí on posen la bomba o la bamba i tots esclatem a riure... No patiu!!! aquests jocs tan divertits arribaran a Llinars ni més ni menys que amb el primer sopar que fem tots junts tot just hagi tornat!!





2 comentaris:

Anònim ha dit...

Guapaa! És molt maca la foto, m'agrada molt!! La veritat és que jo també trobo molt a faltar les teves abraçades però abans de que vinguis a llinars en tindràs algunes :-). Avera si comprem ja els bitllets...
Un petonas!

Marta!! ha dit...

aaaix... quins mals de caps que estan portant aquests bitllets eee...

però enuu, si dius q tindré alguna abraçada teva abans de q torni ja em fas contenta!

ptooo