dissabte, 11 d’octubre del 2008

Primera festa a casa la basca i la catalana!


Here we are! of course not everybody is here, there are some guys missing, but...
De noies si que hi som totes! la Lili és la de taronja, andalusa, la Paloma i la Marta les dues del mig, madrilenyes, i la Jone allà al fons, amb suadera! bé, i jo que faig la foto! La resta, per ordre d'esquerra a dreta, Peru, Nacho, Emilio, Manu i Javi!
Això de fer festes a casa teva està super bé, però ejem ejeeeem... et queda l'habitació bastant del revés, i encara que recullis una mica, l'endemà encara vas trobant ampolles de cervesa de la gent en llocs realment insòlits!

4 comentaris:

Newton ha dit...

doncs no és per res, po et veig realment ben acompanyada...
quina dona la de taronja!!!!!!!!!!!!! xD

pujulet ha dit...

vaia vaia ... va vida que us foteu x aki!!! ( k envidia)... apa a pasar-so b!

Carol ha dit...

Carai, carai, encara trobo que heu treigat a fer una festa a l'habitació. Ja els has conquistat amb la super recepta de pastís de xoco "Can Farra"??
Un petonet i un culet-culet!!! ;-)

Marta!! ha dit...

Carolaaain no puc fer pastissos de xoco dels teus xq aqui no tinc ni forn ni res que s'hi assembli!! així que m'hauré d'esperar fins Nadal per fer-ne, però... segur segur que si tinc temps en faig uns quants de postre pel sopar del meu aniversari!