diumenge, 25 de maig del 2008

1ra Festa Universitària de 2n d'infermeria!

Dels cops que he sortit per bcn, (tampoc han sigut molts...) aquest, sens dubte, el millor! a part de que coneixia a mitja discoteca... vaig anar-hi molt ben acompanyada!


Al juny repetirem, així que... s'hi torna a anar eeeh!! i no cal dir que tothom hi està convidat! alba i companyia... m'he fet un fart de borrar fotos... i no perquè fossin compromeses si no pq el sostre o els pantalons d'algú no són tan interessants com xq es mereixin un reportatge fotogràfic!!
Això si, la proxima vegada, sortirà més a compte comprar dues entrades per persona, pq la beguda allà... quin robatori!!! i a soobre, si demanaves Smirnoff o Absolut, et feien pagar un suplement d'1 euroo!!! sort que, els xupitos amb xeringues van star molt bé!!

7 comentaris:

Newton ha dit...

Jo tb vull venir i veure les cambreres amb bata dinfermera :(
xD

Anònim ha dit...

quina enveja em feu totess!!
la seguent festa, ni que m'en vagi a la conxinxinaa que et juro que hi vaig!! en dijous... eh?¿??¿ jujuju!

apaliii nena! ja m'explicaras!!
xauuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

mariaa!! :)

Marta!! ha dit...

maria, si és divendres també vindràs... viam si hauré de parlar amb el Richi!!!

Anònim ha dit...

jajajaja fue geniaaaaaaaaaaaaaaal!! sisi la mejor fiesta de todas sin duda...!! que pena k solo nos juntemos por hacer la fiesta ¬¬
pero cuando lo hacemos no veas XD jajajaj oye yo quiero las fotosss!!! si lees esto antes del miercoles traete el pen a clase y me las paso XD jajaja un beso amoooooooooooorrrr!!

Esther! :*

Anònim ha dit...

arwapeeeeeeeeeeeeees!!!!
doncs si...la veritat es que ho vam pasar molt b...
Maria per la del dia 20 no tens excusa eh....ejejejeje
Realment si que és una pena que només ens juntem per les festes i celebracions pero...bueno...mica en mica...jejejeje
Molts petonets a tots...i como no a la dueña del blog...que si no escribim...
Carla!

Marta!! ha dit...

Campoo!! tens raó... només ens veiem per fer festa... i el mini viatge em sembla q re de re eee... el q podriem fer es qdar a l'estiu, x anar a la platja, o a sopar...

Anònim ha dit...

martonaaa!

sóc l'albaa!
aviam si aquest cop deixo be el comentari noo?

dns res, només dir-te que et trobare molt a faltar i que no penso perdre el contacte amb tu, vale? Aquests ultims dies em fan adonar-me del que ets per mi, una magnífica persona que se que sempre estara al meu costat per qualsevol cosa que necessiti.

MAI SAPS EL QUE TENS FINS QUE HO PERDS.

aixi que aquests 3 mesos que marxis ben lluny d'aquest petit poblet, sabre que faltara alguna cosa en ell, pero el que segur que sabre es que dins meu no hi faltara ningu xk tot i la distancia seguiras formant part de la meva vida!

un peto ben gran marta, te'l mereixes!


muaaa


ALBA!